poniedziałek, 2 lipca 2012

Kawalek dzianinki - Fairy Web by DROPS

  Poprzedniej nocy, po zrobieniu koszyczkow, wyszperalam wzor i zaczelam robic na drutach kolejna chuste. Jest ladna, a jednoczesnie wystarczajaco prosta do wykonania przez niedoswiadczona w tego typu robotkach osobe.

 Po kilku godzinach dlubania, szmatka wyglada tak





  Czyli... nie wyglada. Jeszcze, mam nadzieje.  "Robi sie" dosyc przyjemnie i szybko, a strate czasu na przerabianie trzech oczek razem tak, aby srodkowe bylo na wierzchu, nadrabiam dziergajac lewa strone. Moze ktoras z Was zna jakias sztuczke, jak zrobic to w miare sprawnie?

  Emocje zwiazane z rozpoczeciem nowego projektu troche juz opadly, wiec mam nadzieje dzis spokojnie zasnac. Na jutro planuje wielka produkcje papierowych rurek. Po pracy raczej nie bede w stanie bawic sie drutami, wiec... robotka w kat, do weekendu...

4 komentarze:

  1. Chyba złożę zamówienie u Ciebie na takie robótki ;-) Zapraszam częściej na moją stronę ;-D Jeżeli jeszcze nie lubisz mojej www na FB to zapraszam na http://www.facebook.com/PrzysmakiEwy ;-))

    Pozdrawiam, Ewa; www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, bylam jedna z pierwszych osob, ktore polubily Twoja strone na FB...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę i podziwiam umiejętności "śmigania na drutach", ja do tego mam dwie lewe ręce:)

    OdpowiedzUsuń